فروش بدون واسطه فیله گوساله منجمد

فروش بدون واسطه فیله گوساله منجمد منجر به کاهش قیمت نهایی محصول شده و افراد به راحتی اقدام به خرید عمده این محصول می‌نمایند.

ارزش غذایی فیله گوساله

فیله گوساله حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن بوده که حدود ۱۰۰ گرم از فیله بدون چربی به حالت کباب شده ۲۰۰ کیلو کالری دارد. فیله گوساله منجمد حاوی ویتامین کا، ویتامین ب۶، ویتامین ب ۱۲ و ویتامین دی است. همچنین مواد معدنی که در آن وجود دارد شامل کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم می‌شود؛ به همین علت است که مصرف آن در رژیم غذایی به حفظ سلامت بدن کمک بسیار زیادی می‌نماید.

فیله گوساله منجمد به عنوان یکی از منابع اصلی به منظور تامین پروتئین مورد نیاز بدن شناخته شده است. ورزشکاران و افرادی که در طول روز فعالیت‌های بدنی زیادی دارند، با مصرف آن می‌توانند پروتئین بدن را تامین نمایند. میزان چربی این قسمت از گوشت گوساله نسبت به بخش‌های دیگر بسیار پایین است. فیله گوساله منجمد به بدن ما کمک می‌کند تا توده‌های عضلانی بیشتری داشته باشیم.

ارزش غذایی فیله گوساله

 

قیمت فیله گوساله منجمد

فیله گوساله منجمد با قیمت‌های مصوب در بازار عرضه می‌شود و زمانی که شما اقدام به خرید مستقیم آن می‌نمایید، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. نوسان قیمت این محصول ممکن است رفاه خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. میزان عرضه این محصول در بازار در تعیین قیمت نهایی آن موثر است. به عبارتی می‌توان بیان نمود زمانی که فیله گوساله منجمد در حجم زیاد وارد بازار می‌شود، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

نظارت‌های مطلوبی بر روی نرخ و قیمت این کالا صورت می‌گیرد و اجازه عرضه محصول را بالاتر از قیمت مصوب نمی‌دهد. در نتیجه شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر اقدام به خرید فیله گوساله منجمد با قیمت مناسب نمایید.

قیمت فیله گوساله منجمد

خرید آنلاین فیله گوساله منجمد

فیله گوساله منجمد به صورت اینترنتی و آنلاین در سراسر کشور عرضه می‌شود. زمانی که خریداران قصد خرید عمده دارند به دنبال فروشگاهی هستند که محصولاتی با کیفیت را با قیمت مناسبی به فروش می‌رساند. فروشگاه اینترنتی ما در حوزه فروش فیله گوساله به صورت عمده دارای تجربه بسیار زیادی بوده و این محصولات با کیفیتی مطلوب به دست خریداران عمده می‌رسد.

به منظور خرید فیله گوساله منجمد شما می‌توانید از طریق وب سایت رسمی ما اقدام کنید و پس از دریافت لیست قیمت روز محصول اقدام به ثبت سفارش نمایید.  خرید آنلاین به نفع خریداران است زیرا آن‌ها بدون آنکه نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها داشته باشند، قادر به ثبت سفارش محصول مورد نیازشان هستند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما