فروشگاه عرضه کننده گوشت برزیلی منجمد

فروشگاه های عرضه کننده گوشت امروزه و گوشت بلدرچین امروز در بسیار از بازار های داخلی به عرضه و ارائه گوشت برزیلی مشغول می باشند و انواع مختلفی از این محصولات را بصورت منجمد در اختیار مشتریان قرار می دهند.
گوشت برزیلی محصولی است که امروزه در بیشتر شهرهای کشور بعنوان یک گوشت ارزان قیمت شناخته می شود و با بهترین درجه کیفی به مصرف همگان می رسد. این گوشت های منجمد اغلب بوسیله فروشگاه های رسمی و مجاز بفروش می رسند و البته بوسیله دفاتر عرضه کننده گوشت بصورت اینترنتی قابل خریداری می باشند.
گوشت های برزیلی منجمد تنها محصولات پروتئینه ای هستند که بعنوان محصولات وارداتی با قیمت ارزان بفروش رسیده و عموم مردم از این محصولات استقبال می کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دلایل استقبال گسترده مردم از گوشت برزیلی

گوشت های برزیلی همانطور که گفتیم مورد توجه همه مردم قرار گرفته و با استقبال شان مواجه گشته است که این مصرف بالا دلیل بر کیفیت خوب گوشت برزیلی می باشد.
گوشت های برزیلی و گوشت بلدرچین در کشتارگاه اگرچه بصورت منجمد تولید شده اند اما تمامی املاح معدنی و کیفیت شان محفوظ مانده است و برخلاف باور برخی افراد این محصولات هرگز کیفیت شان را از دست نداده اند و جالب اینجاست که این گوشت ها به دلیل روش استاندارد یخ زدن قابلیت نگهداری تا دو سال در فریزر را دارند.
این محصولات یخ زده همانطور که گفتیم کیفیت شان را از دست نداده اند و این نیز به شیوه انجماد شان مربوط می شود بدین شکل که در دمای بسیار پایین با کریستال های ریز یخ منجمد شده اند و بافت گوشت هیچ آسیبی ندیده است ولی برای مصرف باید حتما تدریجاً یخ زدایی گردند تا گوشت مواد مغذی خود را از دست ندهد و کیفیتش را نگاه دارد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما