فروش گوشت برزیلی در کرمان

فروش گوشت برزیلی و گوشت بلدرچین امروز در کرمان به صورت عمده وخرده فروشی به شما مشتریان عزیزعرضه می گردد درصورتیکه قصد خرید گوشت برزیلی رادارید می توانید با مراجعه وخرید خود اقدام نمایید گوشت برزیلی با برندهای مختلفی عرضه می گردد که مثل برند آنجلو- مینروا- فریبوی – و …. عرضه می شود آنچه در گوشت برزیلی حائز اهمیت است زمان تاریخ مصرف گوشت برزیلی است که برروی آن تاریخ تولید آن ذکر شده است که قابل مشاهده می باشد.

قیمت گوشت منجمد در فروشگاهها توزیع :

قیمت گوشت برزیلی و گوشت بلدرچین در کشتارگاه درکرمان درفروشگاه جانبوبه هرکیلو به مبلغ 78000ت عرضه می شودولی به خاطر تورم سرسام آور که مردم درگیرآن شدند مردم کم بضاعت نیز نمی توانند از این گوشت استفاده نمایند درنتیجه به فروش نمی رود وبیشتر برای کبابی ها وتهیه غذایی ها از این گوشت استفاده می کنند.

قیمت گوشت منجمد در فروشگاهها توزیع :

طبق بروزترین نرخ نامه میادین گوشت قیمت هرکیلو گوشت برزیلی هرکیلو 82000ت عرضه می گردد که افزایش قیمت داشته است.

که قبلا همین گوشت برزیلی باکیلویی 55000ت به مشتریان عرضه می گردید.

گوشت برزیلی نیز به قسمت های متفاوتی تقسیم می گیرددمثل :

سردست

ران

مغزران

گلدست

قلوه گاه

سفید ران

و…….

که هرکدام جداگانه برای استفاده درآشپزی ورستورانها مورد استفاده خاصی قرارمی گیرند .

 

قیمت گوشت منجمد در فروشگاهها توزیع :

خرید گوشت برزیلی

خریدعمده وتهیه  گوشت برزیلی برای رستورانها وغیره را می توان به صورت انلاین ازمراکزمعتبر خریداری نمود وبه خاطر افزایش قیمت گوشت قرمز نیز اداره اموردام وپشتیبانی برای قیمت گذاری وورود گوشت منجمد به بازارعرضه برنامه خاصی را فعلا مدنظرنداردوقیمت هریک از قسمت های گوشت قرمز باهم متفاوت می باشد که به صورت جداگانه بسته بندی وعرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما