فروش گوشت و محصولات پروتئینه برزیلی اعلا

محصولات گوشتی و پروتئینه برزیلی از مشهورترین برند های گوشت در بازار های جهانی و آسیایی می باشند که در حال حاضر فروش بالایی را در سطح دنیا از آن خود کرده اند و با کیفیت اعلا بدست مشتریان می رسند.
محصولات پروتئینه و فرآورده های گوشتی مختلفی در بازار تجارت گوشت دنیا وجود دارند که با برند ها و نام های مختلف عرضه می شوند. برخی ازین محصولات بصورت یخ زده و برخی هم بصورت گرم به دست مشتریان می رسند و در این بین برخی نامی مشهور پیدا کرده اند و در بازار تجارت گوشت دنیا بعنوان پرفروش ترین محصولات معرفی می گردند مثل محصولات پروتئینه و فرآورده های گوشتی برزیلی.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

محصولات گوشتی و پروتئینه برزیلی

محصولات گوشتی برزیلی همانطور که گفتیم نامی معروف در دنیا دارند و در بازار کشورهای آسیایی شناخته شده ترین گوشت ها محسوب می شوند.
این محصولات کیفیت اعلا و درجه یکی دارند و بعنوان محصولات وارداتی در بازار ایران خرید و فروش می شوند و بهترین محصولات گوشتی را شامل می شوند.
گوشت های برزیلی و محصولات برزیلی همگی در مراکز و شرکت ها تولیدی معتبر بعمل آمده اند و دلیل کیفیت اعلای این محصولات سن پایین دام هاست که تماماً بصورت طبیعی رشد یافته اند و پرورش شان بصورت ارگانیک بوده.
این دام ها با سن بین ده تا بیست ماه بعد از کشتار با شیوه های نوین منجمد می شوند یعنی در تونل انجماد بصورت آنی منجمد شده و در دمای منفی سی و هفت درجه یخ زده اند بنابراین کیفیت این محصولات حفظ گردیده و تا زمان بسیار طولانی می توان آنها را نگهداری کرد بدون از دست دادن کیفیت.
ناگفته نماند از مزیت های آشکار و اصلی این گوشت ها قیمت پایین شان است که این قیمت ها دلیلی بر فروش بالای شان در ایران شده است بطوریکه می توانید با پول یک کیلو گوشت تازه حدوداً یک کیلو و نیم گوشت برزیلی خریداری کنید و علت اصلی این ارزانی هم پایین بودن قیمت گوشت در برزیل است که با همان نرخ پایین در ایران توزیع می شوند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما