واردات گوشت برزیلی با قیمتی ارزان

گوشت های وارداتی برزیلی نوعی گوشت یخ زده هستند که بصورت منجمد به کشورمان وارد می گردند و با قیمتی ارزان و درجه کیفی بالا بفروش می رسند.
گوشت های برزیلی و وارداتی گوشت هایی در دو نوع سفید و قرمز هستند که از مرغ، گاو و گوسفند بدست می آیند و دام هایی که در این راستا ذبح می شوند همگی بین ده تا بیست ماه سن دارند یعنی اینکه گوشت های برزیلی از دام های جوان بدست آمده پس کیفیت شان بالاست و می توان آنها را بعنوان گوشت های درجه یک معرفی کرد.
این فرآورده های پروتئینه با قیمتی ارزان هم ارائه می شوند که این ارزان بودن شان از مهم ترین مزیت های گوشت های برزیلی است و علت ارزان بودن شان هم مربوط می شود به قیمت پایین فرآورده های پروتئینه در برزیل یعنی اینکه در برزیل گوشت و فرآورده های پروتئینه قیمتی پایین دارند و نسبت به کشورهای آسیایی این محصولات ارزش پولی کمتری دارند بطوریکه برخی از ماه ها قیمت تره بار از این فرآورده ها بیشتر و بالاتر می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت برزیلی منجمد شده

گوشت های وارداتی برزیلی بصورت بسته بندی و منجمد ارائه می گردند، این محصولات بعد از پاک شدن دام و برش خوردن به تونل انجماد فرستاده می شوند و با گذشتن از این تونل با دمای بسیار پایین، یخ زده می شوند و به خاطر اینکه بطور ناگهانی در دمای سی و پنج درجه زیر صفر یخ می زنند، کیفیت شان حفظ شده و بدون تغییروبا کیفیت می توانید آنها را استفاده کنید.
بهترین روش یخزدایی گوشت های منجمد برزیلی این است که با زمان زیاد و بصورت تدریجی اقدام به یخزدایی نمایید تا پروتئین و ریزمغذی های گوشت از بین نرود و بطور کلی کیفیتش را حفظ کند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما