واردات انواع گوشت سفید و قرمز برزیلی

امروزه به کشورمان انواع گوناگونی از بهترین گوشت های برزیلی واردات می گردند که این گوشت ها شامل گوشت سفید و قرمز می باشند و از دام های سالم و جوان بدست آمده اند.
انواع مختلفی از بهترین فرآورده های پروتئینه و گوشتی امروزه با عنوان برزیلی وارد کشور می شوند که این محصولات با قیمت های بسیار ارزان ارائه می گردند و دارای درجه کیفی بالایی می باشند.
انواع مختلفی از گوشت های سفید یا قرمز امروزه با نام گوشت های وارداتی یا برزیلی از برزیل صادر می شوند و از آنجایی که دام ها اکثراً 12 تا بیست و چهار ماه سن دارند این گوشت ها از تازگی بالایی برخوردار می باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت های برزیلی درجه یک

گوشت های برزیلی نه تنها از دام های سالم و جوان بدست می آیند بلکه تمامی این دام ها بصورت ارگانیک پرورش یافته اند و در مراتع بصورت طبیعی رشد یافته اند ازین رو گوشت شان با دیگر گوشت ها تفاوت داشته واز درجه کیفی بالا و همچنین تازگی برخوردار می باشند.
همانطور که می دانید کشور برزیل از صادرکنندگان و عرضه کنندگان بزرگ گوشت محسوب می شود و در دنیا نامی شناخته شده دارد به همین خاطر وجود گوشت در کشور برزیل فراوان است و به خاطر این فراوانی قیمت فراورده های گوشتی پایین می باشد، زمانیکه این گوشت ها به کشورمان وارد می گردند با همان نرخ خرید به مردم عرضه می شوند و به این خاطر است که گوشت های برزیلی از قیمت مناسب برخوردارند.
گوشت های ارائه شده بعنوان گوشت های درجه یک شناخته می شوند و پس از کشتار فوراً در تونل انجماد منجمد شده و توسط کامیون های حمل گوشت یخچال دار به سایر نقاط صادر می شوند.
در واقع گوشت های برزیلی محصولات بی نظیری هستند که با قیمت پایین قابل خریداری اند ولی برای تهیه گوشت های برزیلی تازه باید از مراکز و فروشگاه های معتبر این محصولات را خریداری کنید تا از تازگی و سالم بودن شان اطمینان خاطر داشته باشید.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما