فروش عمده بال و کتف منجمد

فروش عمده بال و کتف منجمد در شهر کرمان با نازل‌ترین قیمت صورت می‌پذیرد و خرید عمده محصول در کاهش نرخ نهایی آن تاثیرگذار است.

کتف و بال منجمد فله درجه یک

بال و کتف منجمد درجه یک جز پرطرفدارترین قطعات مرغ است. این قطعات از مرغ به دو صورت بسته‌بندی شده و یا فله ای عرضه می‌شود. شرکت‌هایی که در حوزه تولید این قطعات مرغ فعالیت دارند، دارای پرسنل مجردی هستند همچنین در هنگام انجماد، محصولات کمترین میزان ضایعات را دارند.

بال و کتف منجمد درجه یک به صورت کاملاً یکدست و با کیفیتی بی‌نظیر به دست مصرف کنندگان می‌رسد. این محصولات برای ارائه به انواع رستوران‌ها، کترینگ‌ها، بیمارستان ها و هتل‌ها در بهترین شرایط بسته‌بندی می‌شوند.

وکیوم کردن بال و کتف منجمد سبب پیشگیری از ورود هوا به درون آن و همچنین حفظ کیفیت و سلامت محصول می‌شود. نظارت‌های شدیدی بر روی چگونگی تولید و انجماد این محصول صورت می‌گیرد.

کتف و بال منجمد فله درجه یک

 تامین و عرضه بال و کتف منجمد

مراکز مختلفی در اقصی نقاط کشور در حوزه تامین و عرضه بال و کتف منجمد فعالیت می‌کنند. معمولاً افرادی که قصد دارند این محصولات را در تناژ بالا خریداری کنند، مرکزی را انتخاب می‌کنند که در حوزه فروش این محصولات دارای سابقه زیادی است.

نوع منجمد این محصول به دلیل آنکه از ماندگاری بالای برخوردار است، طرفداران بیشتری دارد. مشاغلی که در حوزه مواد غذایی فعالیت می‌کنند، این محصولات را به صورت عمده سفارش می‌دهند تا علاوه بر خرید محصولی با کیفیت، هزینه کمتری را بابت خرید پرداخت کنند.

عرضه بال و کتف منجمد با قیمت مناسب تاثیر بسیار زیادی در ترغیب و تشویق افراد برای خرید دارد. زیرا امروزه توان خرید افراد کاهش پیدا کرده و آن‌ها ترجیح می‌دهند محصولات را با قیمت کمتری خریداری کنند.

 تامین و عرضه بال و کتف منجمد

فروش مستقیم بال و کتف منجمد بسته‌بندی

فروش مستقیم بال و کتف منجمد بسته‌بندی موجب می‌شود تا افراد با هر بودجه‌ای که دارند، قادر به خرید این محصول باشند. این واسطه‌ها و دلال‌ها هستند که موجب افزایش نرخ نهایی محصول می‌شوند. زمانی که مشتریان اقدام به خرید عمده می‌نمایند، واسطه‌ها را حذف و هزینه کمتری را پرداخت می‌کنند.

این محصولات با بسته‌بندی مناسب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سراسر کشور ارسال می‌شوند. فروشگاه ما برای ارسال این محصولات از ماشین‌های مخصوص حمل استفاده می‌نماید. شما می‌توانید برای سفارش این محصول در حجم دلخواه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. پس از پرداخت هزینه و ثبت سفارش، محصولات برای شما ارسال می‌شوند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما