عرضه بهترین گوشت برزیلی مینروا

شرکت مینروا و گوشت بلدرچین امروز از اصلی ترین و بزرگترین صادرکنندگان و تامین کنندگان گوشت برزیلی می باشد که به کشورهای آسیایی انواع گوناگونی از بهترین محصولات پروتئینه را عرضه می نماید.
گوشت های برزیلی محصولاتی باکیفیت اند که از برزیل وارد کشورهای آسیایی می شوند و از دام های جوان و بسیار سالم بعمل آمده اند. این محصولات بصورت منجمد عرضه شده و بصورت یخ زده ارائه می شوند و شامل دو نوع گوشت سفید و قرمز هستند که از گوساله، بره گوسفندی و مرغ تهیه شده اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت مینروا

گوشت برزیلی محصولاتی پروتئینه و درجه یک هستند که از شرکت های برزیلی صادر می شوند، یکی از این شرکت ها مینروا می باشد که از تامین کنندگان اصلی این نوع گوشت ها و گوشت بلدرچین در کشتارگاه در کشورمان می باشد.
این شرکت مشهور علاوه بر عرضه گوشت های برزیلی به صادرات چرم و عصاره گوشت هم می پردازد و با داشتن چندین کشتارگاه در زمره بزرگترین صادرکنندگان گوشت به شمار می رود.
گفتنی ست که شرکت مینروا قادر است در روز بیش از یازده هزار راس دام را کشتار کند و بیش از 2240 تن گوشت با بهترین درجه کیفی بعمل آورد.
محصولات صادر شده ازین شرکت اغلب بصورت منجمد و تحت عنوان گوشت های برزیلی ارائه یم شوند و در کشورهایی همچون ایران بفروش می رسند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما