پخش گوشت بسته بندی شده برزیلی

گوشت بسته بندی شده برزیلی محصولی بسیار ارزان قیمت و باکیفیت است که از جوان ترین و سالم ترین دام ها در برزیل بدست آمده و بصورت بسته بندی های یخ زده پخش و توزیع می شوند.گوشت های برزیلی محصولاتی هستند که بعنوان فرآورده های گوشتی ارزان قیمت شناخته می شوند و مزیت های بسیار زیادی نسبت به سایر فرآورده های پروتئینه دارند.
امروزه این محصولات بوسیله معتبر ترین شرکت های عرضه کننده گوشت پخش و توزیع می شوند و بصورت بسته بندی هایی با اوزان گوناگون در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می گیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه گوشت برزیلی منجمد

گوشت های برزیلی در دو نوع سفید و قرمز هستند و اغلب گوشت گوساله، بره و مرغ و جوجه های گوشتی هستند. دام و طیوری که در این راستا کشتار می شوند پیش از کشتار بهترین شرایط پرورشی را داشته اند و به خاطر آب و هوا و شرایط محیطی برزیل توانسته اند بصورت طبیعی از مراتع تغذیه نمایند در نتیجه گوشتی ارگانیک دارند.
این دام ها سن کمی هم دارند و بعد از کشتار تنه دام به اتاق پاک سازی فرستاده می شود و در آنجا به خالی کردن شکم از اضافات می پردازند سپس گوشت پاک شده برش خورده و به اتاق انجماد ارسال می شود.
گوشت ها بعد از ورود به اتاق انجماد در قسمت تونل انجماد در دمایی بسیار سرد یخزده می شوند که این دما اغلب منفی سی درجه است.
پس از آن در بسته بندی های مختلف منتقل شده و به بازار عرضه می گردند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما