نمایندگی فروش بهترین گوشت گوساله برزیلی اعلا

انواع مختلفی از بهترین محصولات گوشتی امروزه از گوساله ها فرآوری می شوند و بصورت منجمد تحت عنوان گوشت برزیلی ارائه می گردند که این محصولات بوسیله نمایندگی های فروش با کیفیت اعلا بفروش می رسند.
گوشت گوساله یکی از پرمصرف ترین فرآورده های پروتئینه دامی می باشد که در سرتاسر دنیا مصرف فراوان دارد. این گوشت که از سالم ترین گوساله ها فرآوری می گردد اغلب بصورت گرم و تازه در اختیار مشتریان قرار می گیرد ولی برخی از این گوشت ها تحت عنوان گوشت های برزیلی ارائه شده اند که بعنوان محصولات وارداتی شناخته شده و در بهترین کیفیت توسط نمایندگی های فروش مجاز ارائه می گردند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت گوساله برزیلی

گوساله هایی که در راستای تولید گوشت اعلای برزیلی پرورش یافته اند عموماً با بهترین تغذیه و جیره های غذایی رشد یافته اند که برخی ازین دام ها بصورت نشسته در مکان های پرورشی و برخی دیگر هم بصورت آزاد نگهداری می شوند و بعد از رسیدن به وزن ایده آل به کشتارگاه های برزیل منتقل می گردند.
گوساله ها بعد از چک نهایی از نظر سلامت جسمی کشتار شده و طبق شریعت اسلامی ذبح می شوند و گوشت شان بصورت بسته بندی شده و منجمد به بازار ایران وارد می گردد.
گوشت گوساله برزیلی در اشکال مختلفی قابل خریداری اند مثل شقه، راسته، ماهیچه، سردست یا تکه های برش خورده از اندام های گوناگون گوساله همچون فیله.
محصولاتی که از برزیلی تحت عنوان گوشت گوساله برزیلی ارائه شده اند امروزه در زمره پرفروش ترین و پراستفاده ترین فرآورده های پروتئینه قرار دارند و با کیفیت اعلا در بهترین سطح کیفی بفروش می رسند و حتی از نظر قیمت نیز تفاوت بسیار زیادی با سایر محصولات داخلی دارند بدین صورت که گوشت های برزیلی گوساله از ارزان ترین محصولات بشمار می روند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما