مضرات و خواص گوشت های منجمد برزیلی

گوشت های برزیلی محصولاتی با خواص متعدد هستند که همانند سایر محصولات پروتئینه مصرف بیش از حدشان مضراتی بهمراه دارد ولی بطور کلی از مرغوب ترین فرآورده های پروتئینه منجمد موجود در بازار بشمار می رود.
محصولات گوشت فرآورده هایی بدست آمده از لاشه دام و طیور می باشند که هم بصورت خام و بدون تغییر در کیفیت ارائه می گردند و هم در قالب محصولات متنوع همچون سوسیس یا کالباس بفروش می رسند.
این محصولات در نوع گرم و یخ زده هم قابل خریداری اند یا بصورت سردست، سینه، ران، شقه و… با برش ها و اندازه های متفاوت تولید و توزیع می گردند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت منجمد برزیلی

گوشت های وارداتی و منجمد شده برزیلی به فرآورده هایی با درجه کیفی بالا گفته می شود که متشکل از چندین نوع گوشت سفید و قرمز هستند و بطور کلی محصولاتی ممتاز محسوب می شوند.
این محصولات دارای مزیت ها و فواید بی شماری هستند که این فواید در کنار خواص با ارزش گوشت با یکدیگر فروش بالایی را برای خود رقم زده اند.
از جمله مزایای این گوشت ها قیمت ارزان شان است که نسبت به گوشت گرم تفاوت بسیار زیادی دارند و صرف نظر ازین قیمت خوب دارای تازگی، مرغوبیت و لطافت قابل توجهی می باشند که بعد از یخ زدایی این ویژگی ها آشکار می گردد چراکه روش انجماد شان استاندارد بوده و تمامی خواص گوشت حفظ شده است بنابراین بعد از یخ زدایی تدریجی خواهید دید که هیچ تفاوتی با گوشت گرم ندارند.

خواص گوشت برزیلی

مضرات و خواص گوشت برزیلی

گوشت های برزیلی همان گونه که گفتیم انواع مختلفی از گوشت سفید و قرمز را شامل می شوند مثل گوشت مرغ، گوساله، بره یا گاوی که هریک ازین گوشت ها خود به نوعی ضامن سلامتی هستند و مصرف شان تامین کننده تمام نیاز و احتیاجات جسمی ست ولی از آنجایی که این محصولات بصورت منجمد عرضه شده اند گاهی شایعاتی مبنی بر ناسالم بودن شان ذکر می گردد که در ادامه به توضیح مختصری درین خصوص می پردازیم.
گفته شده است که مضرات این محصولات از خواصش بیشتر است و دلیل این گفته را انجماد گوشت دانسته اند ولی خوب است بدانید که متخصصان با پژوهش های صورت گرفته ثابت کرده اند که گوشت منجمد اگر بصورت اصولی منجمد گردد و بطور استاندارد یخ زدایی شود هیچ تفاوتی از نظر کیفی با گوشت تازه ندارد و هیچ مضراتی هم نخواهد داشت جز مضراتی که با مصرف زیاد گوشت به هر فردی وارد می گردد.
مصرف بیش از اندازه هر نوع گوشتی دارای مضرات می باشد که این در مورد گوشت های برزیلی هم صادق است مثلا خوردن بیش از حد گوشت گاوی به اختلالات گوارشی دامن می زند یا مصرف گوشت مرغ در اندازه زیاد برای معده خوب نیست و دیگر گوشت ها نیز مصرف بیش از حد شان مشکل ساز است پس با این وجود در می یابیم که گوشت برزیلی دارای خواص است تا مضرات.
این گوشت ها اگرچه یخ زده اند ولی هیچ کیفیتی از آنها کاسته نشده است و اگر بتوانید تدریجی یخش را آب کنید مواد معدنی حفظ می شوند.
ممکن است برخی از افراد گمان کنند گوشت های برزیلی تاریخ زیادی از تولید شان گذشته ولی اینچنین نیست چراکه امروزه بزرگترین و معتبر ترین شرکت های تولیدی گوشت در برزیل به عرضه این محصولات می پردازند و این شرکت ها در سرتاسر دنیا شناخته شده اند و برخی از آنها در یک روز بیش از یازده هزار راس دام کشتار می کنند پس بی شک محصولات عرضه شده تحت عنوان برزیلی تازه اند و دلیلی بر این نیست که بعد از مدت زیاد از تولیدشان ارائه گردند زیرا شرکت های تولیدی آن قدر مشتری دارند که به خاطر عرضه چند گوشت مانده اعتبارشان را به خطر نمی اندازند و خوب است بدانید که این محصولات پیش از ورود به بازار های داخلی چک می شوند و اگر مشکلی داشته باشند از ورودشان به ایران ممانعت بعمل می آید.

خواص گوشت برزیلی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما