قیمت گوشت برزیلی و محصولات پروتئینه وارداتی

گوشت های برزیلی محصولاتی پروتئینه و وارداتی می باشند که از ارزان ترین قیمت ها برخوردارند و بلافاصله بعد از کشتار دام به بازار های داخلی وارد می گردند.
گوشت های برزیلی به مجموعه ای از محصولات پروتئینه گفته می شود که در برزیل زیر نظر معتبر ترین شرکت های تولید کننده گوشت فرآوری می شوند و در بازار تجارت گوشت آسیا نام مشهوری پیدا کرده اند.
این محصولات پروتئینه که بعنوان فرآورده های وارداتی شناخته می شوند از کیفیت عالی برخوردارند و شامل گوشت سفید مرغ، گوشت قرمز گوساله، گوشت گاو، گوسفند یا بز و بره می شوند و علاوه بر این محصولات برخی دیگر از محصولات فرعی گوشت را شامل می شوند مثل چرم یا عصاره گوشت.
بطور کلی گوشت برزیلی و تمامی محصولات ارائه شده با این نام از نظر کیفیت بهترین سطح را دارند و امروزه در ایران توسط فروشگاه ها و مراکز معتبر بفروش می رسند و همچنین از طریق دفاتر فروش آنلاین قابلیت سفارش از راه دور را دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت ارزان قیمت برزیلی

گوشت های برزیلی از نظر کیفیت حرف اول را می زنند و این امر موجب فروش بالای شان شده است اما ملاک های دیگری هم وجود دارند که به فروش بالای این محصولات منجر می گردند و مهم ترین آنها قیمت ارزان شان است.
قیمت بسیار ارزانی که گوشت های برزیلی دارند از مهمترین دلایلی ست که آنها را در زمره پرفروش ترین محصولات قرار داده و این ارزانی بی دلیل نیست چراکه نرخ و قیمت گوشت در برزیل پایین تر از نرخ گوشت در ایران است و زمانیکه با همان نرخ برزیلی به بازار ایران عرضه می شوند تفاوت قیمت زیادی را مشتریان احساس خواهند کرد و در نتیجه به خرید شان روی می آورند.
گوشت های برزیلی اگرچه بصورت منجمد ارائه می شوند ولی کیفیت شان با تازه ترین گوشت ها فرقی ندارد پس نمی توان علت قیمت ارزان این محصولات را کیفیت پایین دانست اگرچه برخی از مردم اینچنین فکر می کنند ولی حقیقت همان است که نرخ گوشت در برزیل بسیار پایین تر از اینجاست در حدی که در فصول سرما تره بار در برزیل از گوشت گران تر می شود.
بطور کلی گوشت های ارزان قیمت و محصولات باکیفیت برزیلی از معدود محصولاتی هستند که چندین مزیت را یکجا با هم دارند و امروزه نیز این فرآورده های وارداتی بصورت بسته بندی های تاریخ دار در معرض فروش قرار می گیرند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما