قیمت روز انواع محصولات گوشت برزیلی

انواع مختلفی از محصولات گوشتی تحت عنوان گوشت های برزیلی منجمد یا محصولات پروتئینه وارداتی در بازار ایران عرضه می شوند که با قیمت روز و بهترین سطح کیفی قابل خریداری اند.
محصولات گوشتی و فرآورده های پروتئینه منجمد برزیلی به محصولاتی یخ زده با کیفیت بالا گفته می شود که بعنوان گوشت های وارداتی بفروش می رسند و نه تنها در بازار ایران بلکه در بازار های جهانی به خصوص آسیا از نام و شهرت بسیار زیادی برخوردارند.
گوشت های برزیلی و محصولات پروتئینه ای که از شرکت های مطرح برزیلی تولید و توزیع می گردند همگی ممهور به مهر بهداشت اند و در ایران بعنوان سالم ترین و باکیفیت ترین محصولات خرید و فروش می شوند و با قیمت روز در انواع مختلفی از محصولات گوشت سفید و قرمز عرضه می گردند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع محصولات گوشتی برزیلی

محصولات مختلفی در نوع گوشتی و برزیلی در بازار های ایران عرضه شده اند که یکی ازین محصولات گوشت مرغ است.
گوشت سفید مرغ که بصورت منجمد و تحت عنوان برزیلی عرضه شده از بهترین مرغ های پرورشی بدست آمده که در امر پرورش این طیور در فارم های برزیلی بهترین شرایط پرورشی اعمال شده است یعنی بهترین دان به مرغ ها ارائه شده و بهترین تجهیزات در خصوص تولید گوشت و پرورش طیور بکار رفته اند.
محصول دیگری که بعنوان برزیلی در بازار ایران ارائه می گردد گوشت گاوی است، این گوشت های قرمز اغلب از دام های جوان بین ده تا بیست ماه بعمل می آید و از گوساله های سالم فرآوری شده و در دو نوع گوشت گوساله و گوشت گاوی بفروش می رسند.
گاوها و گوساله هایی که در خصوص تولید این گوشت ها پرورش داده می شوند در بهترین شیوه های پرورشی رشد یافته اند و تماماً بصورت طبیعی در مراتع غنی چرا کرده اند و در نتیجه می توان گفت گوشت گاوی و گوساله برزیلی ارگانیک ترین گوشت موجود در بازار است و نسبت به گوشت دام هایی که در ایران ذبح گشته اند طبیعی تر می باشد.
محصولات گوشتی دیگری هم در این نوع تولید می شوند مثل گوشت بره یا میش و گوسفند که تمامی این محصولات از دام هایی جوان و سالم بعمل آمده اند و درکل باکیفیت ترین گوشت ها را شامل می شوند.
گوشت های برزیلی مجموعاً گوشت هایی ممتاز اند که امروزه توسط فروشگاه ها عرضه کننده محصولات گوشتی در سرتاسر کشورمان قابل خرید و فروش هستند و با قیمت روز ارائه می شوند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما