فروش گوشت برزیلی بصورت منجمد و ارزان

گوشت های گوناگونی با قیمت ارزان، تحت عنوان برزیلی عرضه می شوند که بصورت منجمد بسته بندی شده و از برزیل به کشورهای آسیایی وارد می گردند و با درجه کیفی بالا بفروش می رسند.
گوشت های برزیلی محصولاتی می باشند که درصد زیادی از گوشت های موجود در بازار ایران را تشکیل می دهند و نقش پررنگی در تغذیه مردم ایرانی دارند بطوریکه امروزه گوشت های برزیلی بعنوان محصولات بسیار پرطرفدار محسوب می شوند و به علت کیفیت بالا و قیمت پایین از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.
گوشت های برزیلی گوشت مرغ و گوشت دام های جوان می باشند که این امر موجب بهبود کیفیت شان شده است و در نتیجه طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت منجمد برزیلی

گوشت های برزیلی همگی بصورت یخی و منجمد عرضه می شوند و این امر به خاطر جلوگیری از فاسد شدن شان می باشد بدین شکل که دام ها پس از کشتار بلافاصله فرآوری شده و منجمد می گردند و یا بصورت بسته بندی و یا بدون بسته بندی خاصی به کشورهای آسیایی ارائه می گردند.
گوشت های برزیلی با ورود شان به تونل انجماد با سرعت بالا یخ زده شده و این امر موجب حفظ کیفیت و ارزش غذایی شان می شود و حتی می توان بعد از ماه ها گوشت را با همان کیفیت قبلی مصرف کرد اما باید توجه داشت که آب کردن یخ گوشت با سرعت بالا موجب از دست دادن کیفیت گوشت می شود و آب کردن یخ گوشت بصورت کم کم و تدیریجی موجب نگه داشتن کیفیتش می شود.
بطور کلی گوشت های برزیلی از فروش بالایی برخوردارند و این امر به خاطر درجه کیفی بالای شان است و به همان نسبت قیمت پایین گوشت ها که این قیمت ارزان به علت پایین بودن نرخ گوشت در اروپاست.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما