فروش بهترین گوشت برزیلی سردست

گوشت برزیلی امروزه  و گوشت بلدرچین امروز محصولات پروتئینه ارزان قیمت و باکیفیتی را شامل می شود که بصورت سردست یا شقه و منجمد شده بفروش می رسند و با بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.
گوشت های برزیلی محصولاتی پروتئینه را شامل می شوند که کیفیت بسیار بالایی دارند و در عین حال قیمت شان بسیار ارزان است. این محصولات اگرچه بصورت منجمد ارائه می گردند اما کیفیت شان کاملاً حفظ شده و می توان تا مدت ها در یخچال نگهداری نمود به همین خاطر عموماً این محصولات را خریداری می کنند.
گوشت های برزیلی در اشکال گوناگونی عرضه می شوند مثل شقه یا سردست و یا عصاره گوشت برزیلی که تمامی این محصولات از شرکت های مشهوری همچون مینروا ارائه شده اند و به بازار های داخلی وارد گشته اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت سردست برزیلی

سردست به اندامهای حرکتی پیشین دام ها گفته می شود که مسطح است و اطراف درشت نی را احاطه کرده است. در واقع سردست شامل ماهیچه های شانه و دست دام است و گوشت بلدرچین در کشتارگاه از طعم فوق العاده ای برخوردار می باشد.
همانطور که میدانید هر بخش از عضلات حیوان که بیشتر فعالیت داشته باشند گلیکوژن بیشتری ترشح می کند و در نتیجه خوشمزه تر می گردد بنابراین گوشت سردست از قسمت های لذیذ و باکیفیت دام به حساب می آید که امروزه بصورت منجمد و با نام گوشت برزیلی در بازار وجود دارد و با بهترین قیمت ها بفروش می رسد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما