فروش استثنایی گوشت منجمد برزیلی بصورت آنلاین

فروش استثنایی گوشت منجمد برزیلی و گوشت بلدرچین امروز بصورت آنلاین آغاز شد، مشتریان می توانند در صورت نیاز به مراکز و دفاتر فرو اینترنتی مراجعه نمایند و گوشت های برزیلی را با کیفیت ممتاز و بصورت منجمد سفارش دهند.
گوشت های برزیلی محصولاتی هستند که امروزه بصورت آنلاین در معرض فروش قرار گرفته اند و بعنوان گوشت های وارداتی منجمد بفروش می رسند ازین رو هم اکنون فروش استثنایی این محصولات بصورت آنلاین و از طریق سامانه های اینترنتی آغاز گردیده است و با نازل ترین قیمت ها در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت برزیلی و قیمت های ارزان این محصولات

گوشت های برزیلی معمولا در بازار ایران بخاطر قیمت ارزان شان مورد توجه قرار گرفته اند یعنی قیمت ارزان این گوشت های منجمد و گوشت بلدرچین در کشتارگاه دلیلی بر فروش بالای شان بوده و محبوبیت شان را در بین مردم بالا برده است البته قیمت ارزان تنها ملاک فروش بالا نمی تواند باشد چراکه این محصولات کیفیت خوبی هم دارند و اگرچه بصورت منجمد عرضه شده اند ولی کیفیت شان دست نخروده باقی مانده.
حقیقتاً گوشت های برزیلی کیفیت ممتاز دارند ولی برخی از خانواده ها دلیل ارزان بودن این گوشت های یخ زده را کیفیت پایین می دانند و دلیل کیفیت پایین این محصولات را هم انجماد عنوان می کنند.
یک باور اشتباه که هنوز در بین برخی خانواده ها رایج است این است که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و انجماد و کیفیت پایین گوشت برزیلی دلیل ارزان بودن شان است ولی حقیقت چیز دیگری ست.
حقیقت این است که گوشت یخ زده از نظر کیفیت با گوشت تازه فرقی ندارد و برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به سایت های سلامت مراجعه کنید و این سوال را که بارها تکرار شده سوال کنید و خواهید دید که گوشت یخ زده کیفیتش با گوشت گرم تفاوت ندارد.
بسیاری از پزشکان عنوان کرده اند چیزی که موجب کم کیفیتی گوشت یخ زده می شود انجماد نیست بلکه شیوه باز کردن انجماد و یخزدایی ست بدین صورت که یخ زدایی سریع کیفیت گوشت را می کاهد پس گوشت های برزیلی اگر به درستی یخزدایی گردند کیفیت شان حفظ می شود و این باور که گوشت های برزیلی منجمد کم کیفیت اند و دلیل ارزان بودن شان کم کیفیتی ست، رد می شود به بیانی دیگر گوشت های برزیلی کیفیت بالا دارند و خوب است بدانید که دلیل ارزان بودن شان چیز دیگری ست که در ادامه ذکر می کنیم.
برزیل کشوری ست که مراتع سرسبز و غنی دارد و دام ها در این مناطق با بهترین شیوه ها پروار می شوند به همین خاطر این کشور از مراکز بزرگ تولیدیگوشت است و دام های متعددی در آن پرورش می یابند.
همانطور که می دانید هر محصولی که در منطقه ای به وفور یافت شود و تولید بالا داشته باشد قیمتش نیز کاهش می یابد و در برزیل نیز قیمت گوشت بسیار پایین می باشد بطوریکه در فصل سرما قیمت گوشت از قیمت میوه هم کمتر است حال زمانیکه این گوشت ها به کشورهای دیگر صادر می شوند با همان نرخ پایین بفروش می رسند و در ایران نیز این گوشت ها در واقع با نرخ برزیلی ارائه می گردند و از آنجایی که قیمت شان از محصولات گوشتی ایرانی ارزان تر است به همین دلیل بعنوان ارزان ترین فرآورده های پروتئینه قابل خریداری اند و ما می توانیم با کمترین هزینه آنها را خریداری کنیم.

فروش گوشت برزیلی

منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما