عرضه گوشت بره برزیلی در بازار تهران

گوشت برزیلی امروزه در بازار تهران بعنوان یک محصول پرطرفدار شناخته می شود و از آنجایی که این محصولات از بره های سالم فرآوری شده اند، دارای کیفیت بالایی می باشند و توسط مراکز معتبر عرضه می گردند.
گوشت های برزیلی نمونه ای تازه ترین و سالم ترین محصولات پروتئینی می باشند که به خاطر تغذیه مناسب دام ها و بره ها گوشت شان مرغوبیت بالایی دارند و از قیمت بسیار خوبی هم برخوردار هستند.
این گوشت ها اگرچه منجمد هستند اما به هیچ وجه کیفیت وخواص شان را از دست نداده اند چراکه در دمای منفی 35 درجه با سرعت بالا منجمد شده اند اما اگر در باز کردن یخ عجله داشته باشید و آن را با سرعت ذوب نمایید، کیفیت گوشت کاهش می یابد.
امروزه در بازار تهران و سایر شهرها شاهد استقبال گسترده مردم ازین گوشت ها هستیم که اغلب شان در نوع گوشت بره گوسفندی و گوساله عرضه می شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت برزیلی درجه یک

گوشت برزیلی محصولی است که از برزیل صادر می شود و وجود مراتع سرسبز و چراگاه های بزرگ و غنی موجب می شوند دام ها به طور طبیعی افزایش وزن داشته باشند و گوشت شان بصورت ارگانیک عمل آوری گردد.
گاهی گوشتهای مانده و یا گوشت دام های مسن توسط سود جویان بفروش می رسند و بصورت یخ زده و تحت عنوان برزیلی عرضه می شوند، برای جلوگیری ازین امر بهتر است گوشت های برزیلی را از مراکز معتبر تهیه نمایید.
در برزیل اغلب دام های جوان و بره های گوسفندی پرگوشت برای کشتار فرستاده می شوند به همین خاطر گوشت های برزیلی کیفیت بالایی دارند و از رنگ شفاف و طرد بودن شان می توان به این موضوع پی برد.
گوشت های برزیلی درجه یک شامل هر دو نوع گوشت سفید و قرمز می باشند و دام ها نیز به دو شکل شرعی و اروپایی ذبح می گردند پس مصرف شان برای مسلمان ها بلامانع است.

بازار گوشت

منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما