عرضه گوشت برزیلی ارزان و باکیفیت

گوشت برزیلی گوشتی است که قیمتش بسیار ارزان بوده و با کیفیتی بسیار خوب از برزیل عرضه می شود و بعنوان فرآورده های گوشتی وارداتی شناخته می شوند.
گوشت هایی که از برزیل به کشورمان وارد شده اند را گوشت های وارداتی یا برزیلی می گویند که این محصولات وارداتی نسبت به سایر فرآورده های پروتئینه از قیمت های مناسب تر برخوردارند اما به علت اینکه منجمد هستند ممکن است برخی از افراد این گوشت ها را نپسندند و گمان برند که گوشت های منجمد برزیلی کیفیت کمی دارند و یا اینکه بر اصر انجماد پوتئین شان از دست رفته.
در این خصوص باید بگوییم که گوشت برزیلی اگرچه یخ زده است اما کیفیت خوبی دارد و بی شک می توان این گوشت ها را بعنوان محصولات باکیفیت معرفی نمود.

دلایل ارزشمندی و کیفیت بالای گوشت های برزیلی

گوشت های برزیلی ارزش غذایی بالا و کیفیت خوبی دارند و برای صحت این گفته چند دلیل می آوریم.
اولین دلیلی که موجب کیفیت بالای این گوشت های وارداتی شده است این است که گوشت های برزیلی همگی در کشور برزیل از دام هایی بدست آمده اند که جوان و کم سن می باشند به بیانی دیگر گاو ها و گوسفندانی که در این راستا ذبح شرعی شده اند و گوشت شان تحت عنوان برزیلی ارائه گشته است همگی سنی بین ده تا بیست ماه دارند و اکثر مردم می دانند که گوشت دام های جوان کیفیت و مرغوبیت خوبی دارد و حتی از نظر ظاهری رنگ شفاف تری دارند و می توان این گوشت ها را در نگاه اول تشخیص داد.
دومین دلیل که باعث می شود بگوییم گوشت های برزیلی مرغوب و اعلا هستند این است که در برزیل شرایط آب و هوایی باعث شده است که زمین ها و چمن زارها غنی باشند و از علوفه و گیاهان علوفه ای فراوان برخوردار گردند به همین خاطر هر دامی که در این مراتع چرا کند بی شک بهترین وزن را بدست می آورد و گوشتش بصورت ارگانیک بعمل می آید پس گوشت های برزیلی و وارداتی همگی از این نظر قابل تایید هستند.
دلیل بعدی این است که دام های پرورشی در برزیل از نژادهای خوب و برتر انتخاب شده اند و گوشت شان نسبت به سایر دام ها کیفیت بهتر داشته و همانند دام های پاکستانی و استرالیایی از گوشت درجه یک برخوردارند.
بطور کلی دلایل محکمی برای اثبات کیفیت بالای این نوع گوشت ها وجود دارند که اگر با اطلاعات عمومی بالا اقدام به خرید گوشت کنید در می یابید که گوشت های وارداتی برزیلی یک گوشت خوب است فقط باید هنگام یخ زدایی گوشت ها حواس تان باشد که به تدریج یخزدایی کنید تا پروتئین و سایر املاح معدنی گوشت ها حفظ شود.
امروزه این محصولات ارزان، باکیفیت، تازه و درجه یک را می توانید توسط فروگاه های عرضه کننده محصولات پروتئینه خریداری کنید و بر سر سفره های تان از این گوشت ها مصرف کنید.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما