عرضه بهترین گوشت برزیلی بره و گوساله

انواع مختلفی از بهترین گوشت های برزیلی حاصل گوشت بره و گوساله امروزه در بازار عرضه می شوند که تمامی این گوشت ها بصورت یخی بوده و بصورت عمده یا جزئی قابل خریداری می باشند.
گوشت های برزیلی از محصولات پروتئینه منجمدی هستند که امروزه بعنوان محصولات وارداتی و ممتاز شناخته می شوند و در بازار های جهانی مخصوصاً بازار کشورهای آسیایی نام و شهرت زیادی کسب کرده اند.
گوشت های برزیلی از دام های جوان و بره ها یا گوساله های اصلی بدست آمده اند که تمامی این دام ها بصورت سنتی و طبیعی رشد یافته اند بنابراین کیفیت گوشت بعمل آمده از آنها بالا بوده و جالب اینجاست قیمت شان بسیار پایین می باشد.
امروزه در ایران و بازار تمامی استان های کشور گوشت های برزیلی با بهترین کیفیت و جدیدترین تاریخ تولید عرضه می شوند که تمامی گوشت ها تایید شده توسط بهداشت بوده و اغلب از بره و گوساله بدست آمده اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید گوشت برزیلی گوساله و بره

همانطور که گفتیم گوشت برزیلی بیشتر از دام های جوان بعمل آمده که اغلب بره ها و گوساله های پرورش یافته نیز در اصیل ترین نژادها می باشند و با هدف تولید گوشتی ترد و باکیفیت از بهترین شرایط پرورشی بهره مند شده اند.
برای تولید این گوشت ها نیز مراکز و شرکت های بزرگی فعالیت دارند که در برزیل از صفر تا صد تولید گوشت را خود انجام می دهند بدین صورت که این مراکز دارای تمامی بخش های تولید گوشت هستند یعنی از اولین مرحله که پرورش دام است تا مرحله آخر بسته بندی و توزیع همه و همه را خود انجام می دهند.
در بخش پرورش بره ها یا گوساله ها، بهترین خوراک را به دام ها می دهند و بره ها و گوساله ها با شرایط و بستر مساعد پرورشی وزن اضافه می کنند. مراکز برزیلی نه تنها از نظر خوراک بهترین محصولات را در اختیار دام ها قرار می دهند بلکه بخاظر داشتن مراتع غنی و سرسبز در برزیل مرغوب ترین علوفه ها را تهیه می نمایند و در نتیجه دام ها بهترین و سالم ترین گوشت را تولید می کنند.
خوب است بدانید که بعضی از شرکت های تولیدی گوشت برزیلی در یک روز بیشتر از ده هزار راس دام را کشتار می کنند که این تعداد بالا نشان دهنده عظمت و وسعت شرکت هاست و دلیل چنین موفقیتی هم ارائه گوشت ممتاز و باکیفیت می باشد.

بهترین گوشت برزیلی

منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما