عرضه انواع گوشت و عصاره گوشت برزیلی

گوشت برزیلی و گوشت بلدرچین امروز انواع مختلفی از عصاره های تولید شده توسط شرکت های برزیلی امروزه در زمره پرمصرف ترین فرآورده های پروتئینه محسوب می شوند و با قیمت های ناچیزی عرضه می گردند.
گوشت های برزیلی محصولاتی ارزان قیمت، یخ زده، ممتاز و مرغوب می باشند که بصورت ارگانیک بعمل آمده اند و امروزه در کنار محصولات فرعی گوناگون همچون عصاره گوشت به بازار ایران روانه می شوند.
محصولات برزیلی از چرم گرفته تا عصاره انواع گوشت و گوشت سفید و قرمز همه و همه از شرکت های مشهور و مطرح جهانی در برزیل صادر شده اند که کشورهای آسیایی از مشتریان پر و پا قرص این فرآورده ها می باشند و هرساله درصد بسیار بالایی از گوشت مصرف شده توسط مردم ایران را این محصولات فرا گرفته اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید گوشت و عصاره گوشت برزیلی

گوشت های برزیلی و گوشت بلدرچین در کشتارگاه با استفاده از شیوه های سنتی در پرورش دام و طیور تولید می شوند و با اینکه بصورت منجمد عرضه شده اند باز هم دارای کیفیت بالایند زیرا شیوه انجماد شان در تونل انجماد به گونه ای است که کیفیت گوشت دست نخورده باقی می ماند البته شیوه ذوب کردن یخ هم تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت گوشت دارد که اگر تدریجی صورت گیرد کیفیت باقی می ماند.
عصاره گوشت برزیلی نیز از انواع گوشت سفید و قرمز بدست می آید که با استفاده از فشار و بخار در مخازن بزرگ در کارخانه های مدرن با تجهیزات پیشرفته تولید می شوند و با نشان استاندارد جهانی و تایید شده از وزارت بهداشت به بازار ایران وارد می گردند.
خوب است بدانید که تولید این عصاره ها در منزل نیز امکان پذیر است و می توانید هر گوشتی را در این راستا عصاره گیری کنید.
عصاره های گوشتی برزیلی اغلب شبیه به چربی های جامد می باشند که از بهترین املاح معدنی برخوردارند و دارای بیشترین ریزمغذی هایند بنابراین مصرف این عصاره ها برای ناقهین بیماری و زنان باردار مناسب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما