شرکت تولید کننده گوشت برزیلی باکیفیت

شرکت های تولید کننده گوشت برزیلی امروزه انواع مختلفی از محصولات پروتئینه را با کیفیت عالی به بازار های جهانی ارائه می دهند که ایران یکی ازین کشورهاست و هرساله محصولات باکیفیتی به کشورمان وارد می گردد.
گوشت برزیلی نامی بسیار آشنا در بازار خرید و فروش گوشت می باشد که در بسیاری از کشورهای آسیایی این محصولات بعنوان پرفروش ترین محصولات معرفی شده اند و در کشورما نیز این چنین است یعنی گوشت های برزیلی با کیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات منجمد وارداتی هستند و با قیمت های عالی به مصرف همگان می رسند.
گوشت برزیلی همانطور که از نامش پیداست تولید شده در برزیل اند و توسط شرکت هایی همچون مینروا به بازار های جهانی ارائه می شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت مینروا و عرضه گوشت برزیلی

شرکت مینروا تنها یکی از چندین شرکت عرضه کننده گوشت برزیلی ست که به کشورمان انواع مختلفی از باکیفیت ترین محصولات را صادر می نماید و هرساله بخش اعظمی از محصولات پروتئینه موجود در بازار را تامین می سازد.
این شرکت با داشتن چندین کشتارگاه توانسته است روزانه چندین هزار دام و طیور را کشتار کند و چندصد هزار تن گوشت را به بازار کشورهای آسیایی صادرات نماید که این حجم بالا از تولیدات نشان دهنده کیفیت بالای محصولات و تقاضای زیاد شان می باشد.
بیشتر محصولات عرضه ده تحت عنوان گوشت برزیلی که ازین شرکت های خارجی وارد ایران می شوند در نوع منجمد هستند و با قیمت بسیار ارزان تری بفروش می رسند ولی شابد این سوال برای تان پیش آید که چرا گوشت های برزیلی اینچنین ارزان هستند؟
بسیاری از مردم عنوان می کنند که کیفیت پایین گوشت از دلایل ارزان بودنش است یا اینکه می گویند گوشت منجمد کیفیتش را از دست داده بنابراین محصولات برزیلی نمی توانند کیفیت خوبی داشته باشند و قیمت شان ارزان است.
این گفته ها صحت ندارند و اصل قضیه ازین قرار است که گوشت و محصولات گوشت بعلت فراوان بودن در برزیلی قیمت بسیار پایینی دارند بطوریکه در بعضی از فصول سال قیمت میوه ازین محصولات بالاتر می زند بنابراین زمانیکه گوشت های برزیلی به کشورمان ارائه می شوند با همان قیمت تولید بفروش می رسند و ما می توانیم آنها را با قیمت های واقعی شان که در برزیل عرضه می شوند، خریداری کنیم.
در مورد کیفیت گوشت های منجمد برزیلی هم گفته عموم مردم اشتباه است و حقیقت این است که گوشت منجمد از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با سایر محصولات تازه و گرم ندارد و به گفته پزشکان و متخصصان اگر این محصولات یخ زده به درستی یخ زدایی گردند کیفیت شان به هیچ وجه کاهش نمی یابد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما