خرید و فروش گوشت سفید برزیلی در مشهد

گوشت سفید برزیلی محصولی است که از برزیل به بازار های داخلی صادر شده و با بهترین کیفیت در بازار مشهد خرید و فروش می شوند.
گوشت به چندین مجموعه از بافت های پیوندی و ماهیچه ای گفته می شود که با چندین بافت چربی دور استخوان را احاطه کرده اند، این بافت ها تحت عنوان گوشت امروزه در بازار مشهد و سایر شهرهای کشور خرید و فروش می شوند و در دو نوع سفید و قرمز وجود دارند.
گوشت های سفید و قرمز در حال حاضر از برخی کشورها بصورت گسترده و در حجم بالا صادر می شوند که برزیل یکی ازین کشورها می باشد و هر ساله درصد بالایی از گوشت موجود در بازار های آسیا را تامین می کند.
این کشور همانند استرالیا یا آمریکا دارای مراتع و چراگاه هایی بزرگ است که در این مراتع دام ها می توانند بصورت طبیعی رشدی زودهنگام داشته باشند و بدون هیچ نوع داروی تقویتی به رشد روز افزون دست یابند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت منجمد برزیلی

گوشت های سفید برزیلی مثل مرغ، امروزه به کشورما نیز واردات شده و بصورت یخ زده عرضه می شوند که علت انجماد شان جلوگیری از فاسد شدن در مسافت های طولانی است.
گوشت های برزیلی بلافاصله بعد از اینکه از دامها فرآوری می شوند به تونل انجماد ارسال می شوند و با سرعت منجمد می گردند.
برای مصرف گوشت های یخ زده برزیلی بهتر است آنها را بصورت تدریجی و کم کم ذوب کنید تا تمامی مواد مغذی اش حفظ گردد، خوب است بدانید که گوشت های یخ زده بهترین زمان مصرفش شان تا سه ماه است یعنی گوشت های یخی را نباید بیش از سه ماه نگهداری کنید چراکه مواد معدنی اش را از دست می دهد ولی گوشت های برزیلی به خاطر کیفیت بالا و همچنین شیوه انجماد با سرعت بالا تا شش ماه هم قابل نگهداری است.
یادتان باشد باز کردن یخ گوشت های برزیلی منجمد باید با حوصله صورت گیرد و نباید آنها را درون آب جوش بیاندازید، بهترین شیوه باز کردن یخ تدریجی است و باید ابتدا گوشت را چند ساعت قبل از مصرف از فریزر به یخچال انتقال دهید سپس آن را درون آب سرد کرده و به تدریج یخ را باز کنید.
با این شیوه گوشت تمامی خواصش را حفظ خواهد کرد و خونابه از آن ترشح نمی شود.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما