توزیع انواع گوشت مرغ برزیلی در تهران

انواع مختلفی از بهترین گوشت های برزیلی موجود در بازار را گوشت مرغ شامل می شود که در تهران و دیگر شهرهای بزرگ کشور بعنوان پرفروش ترین محصولات گوشتی معرفی شده اند و بصورت منجمد توزیع می گردند.
گوشت برزیلی امروزه بعنوان محصولاتی پرفروش در تهران توسط فروشگاه های عرضه کننده محصولات پروتئینه ارائه می شوند که در این میان انواع مختلفی از گوشت های گوسفندی، گوساله یا مرغ با نام برزیلی و بصورت یخ زده بفروش می رسند.
گوشت های مرغ برزیلی که با استفاده از بهترین مرغ های سالم فرآوری شده اند نیز اغلب در چندین شکل مختلف ارائه می شوند مثل سینه یا ران بسته بندی شده و با قیمت هایی بسیار ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

توزیع گوشت برزیلی

گوشت های برزیلی همانطور که می دانید محصولات وارداتی ای هستند که از برزیلی وارد شده اند و در بازار تهران پخش و توزیع می گردند. این محصولات بعد از تولید و بسته بندی در شرکت های مشهوری همچون مینروا با استفاده از کامیون های یخچال دار به سایر مراکز پخش ارسال شده و از آنجا به کشورهای آسیایی صادرات می شوند.
در کل گوشت مرغ برزیلی محصولی بسیار پرمصرف است که هم به دلیل ارزان بودن و هم بخاطر کیفیت بالا از استقبال زیاد مردم رخوردار شده و علاوه بر آن قابلیت نگهداری و ماندگاری بالایی هم دارند اما برای اینکه گوشت مرغ برزیلی را بتوانیم بدون کاهش کیفیت مصرف کنیم باید در یخ زدایی تدریجی و با حوصله پیش رویم تا خونابه کمتر ترشح گردد و در نتیجه پروتئینش حفظ گردد.
خوب است بدانید که مرغ هایی که در این راستا کشتار می شوند همگی بصورت ارگانیک پرورش یافته اند و گوشت شان بعد از ذبح شرعی بلافاصله صادرات می گردد بنابراین گوشت مرغ برزیلی از نظر کیفیت بسیار تازه و باکیفیت می باشد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما