تجارت گوشت برزیلی اعلا در بازار تهران

امروزه در بازار تهران فروش گوشت های برزیلی با کیفیت اعلا از رونق چشمگیری برخوردار است و عموم مردم به خرید این گوشت روی آورده اند و در بازار تجارت گوشت نیز این محصولات از پرفروش ترین فرآورده ها می باشند.
در بازار تجارت گوشت تهران امروزه محصولات گوشتی مختلفی عرضه می شوند که بیشتر این محصولات از مرغ، گوسفند و گاو بدست آمده اند یعنی این سه نوع گوشت در زمره پرمصرف ترین ها هستند و شرکت های مختلفی هم به تولید این فرآورده های گوشتی مشغولند که برخی ازین شرکت ها خارجی هستند و برخی هم در داخل کشور به تولید گوشت می چردازند.
از جمله شرکت های مشهوری که به تولید و توزیع گوشت در داخل کشور مشغول است می توان به گوشتیران اشاره کرد ولی برخی از شرکت های خارجی توانسته اند بیشتر بازار های داخلی را در دست گیرند و محصولات شان را با فروش بسیار بالا به دست مشتریان ایرانی برسانند مثل شرکت مینروا که عرضه کننده گوشت های برزیلی ست و همانطور که می دانید گوشت های برزیلی بیشترین فروش نسبت به سایر محصولات پروتئینه دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت برزیلی در ایران

در ایران و به خصوص در بازار شهرهای بزرگی همچون تهران گوشت های برزیلی نامی مطرح بدست آورده اند و عموم مردم این نوع محصولات را بیش از هر محصول دیگر در سبد غذایی شان بکار می برند.
گوشت های برزیلی بصورت یخ زده و منجمد شده در بسته بندی های مختلف بفروش می رسند و بعنوان باکیفیت ترین گوشت های وارداتی خرید و فروش می شوند.
این محصولات منجمد با کیفیت اعلا و در اشکال گوناگون همچون سردست گوسفندی، شقه، راسته، ماهیچه، فیله گوساله، سینه مرغ یا عصاره گوشت ارائه شده اند و تماماً از دام های جوان و بصورت تازه فرآوری می گردند یعنی گاو ها و گوسفندانیکه در این راستا کشتار شده اند سن پایینی داشته اند و گوشت این دام ها بلافاصله بعد از ذبح به بازار عرضه شده است.
در کل گوشت های برزیلی و تمامی محصولات پروتئینه برزیلی در ایران از استقبال خوب مردم مواجه شده اند که این استقبال گسترده بخاطر کیفیت بالای گوشت و از همه مهمتر قیمت ارزان شان می باشد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما